Hur kunde jag glömma?!!?

Hallå, det jag önskar mig mest av allt och som jag önskade mig sist med men inte fick-

EN KVIGKALV!

För er som inte vet vad det är så är det alltså en tjej-ko-bebis!

Jag vill ha en riktigt fin Simmentalkviga. En vacker och snäll. Eller iaf vacker, snäll kan man ju göra henne!
Önskade mig det i 18 årspresent men det var nog ingen som tog mig på allvar. Men jag menar allvar. Jag hade blivit så glad om jag fått det!
Jag vill ha en egen liten avelsbesättning, och någonstanns måste man ju börja! Iof hade det ju varit bättre att ha två redan från början så man kan ju säga att jag önskar mig två kvigor, men en är ju bättre än inget!
Blev så fäst vid rasen när jag jobbade på skolan. Underbara!


Jag och "min" tjur Mc Tasty av Bollerup, på MILA 2009!
Min älskade vän, han var helt underbar. Tänk hur mycket känslor man kan få för ett djur, jag saknar honom så!

Värlens coolaste, snällaste, underbaraste ettårs-tjur!

Förresten så fick jag nu reda på att bara man har speciellt tvättmedel kan man maskintvätta även äkta fårskinnspaddar :) Alltid lär man sig något nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0