Hur man gör...

Jag ska vad man gör när man är ledig, bor i DK och mår.... ja inte som bäst iaf!

Jag började igår kväll med att ta på myskläder och bädda ner mig. Skrev, som ni sett, lite på bloggen. Sedan tog jag tag i en av sakerna som retar mig just nu. Designen på bloggen. Jag är ju verkligen inte så skillebill på det här med datorer så har inte orkat bry mig innan. Men visst är dte knäppt att min blogg heter blåögd, och texten är limegrön?! Jag gillar dock desigenen i övrigt. Gogglade lite och ade beskrivning på hur man löste mitt bekymmer. Så, nu har jag som ni ser blåa överskrifter, dessutom i annan stil :) Kändes som när man var tio år och fixade sin "pres-sida" till Lunarstorm...

Efter det så kollade jag på "Spårlöst". Ett program som jag tycker är så spännande och underbart. Tydligen var dock inte mina nerver starka nog igår dock. Började lipa med dom i programmet och blev allmänt deprimmerad. Usch, det var ju inte alls vad jag ville. Nytt försök!
Jag stack ner och gjorde mig en Choklad-Milkshake, mums fillibabba:) Sen såg jag på "Halv åtta hos mig" istället. De två avsnitten som gått i veckan. Är i Karlskrona. Superkul. Trevliga människor som har roligt tillsammans. Därefter blev det till att skalla sänggaveln.

Idag sov jag ut, till halv 8. Sen sprang jag o kollade brevlådan, startade tvättmaskinen, kollade brevlådan, åt frukost, kollade brevlådan, kollad YouTube klipp med olika latinamerikanska danser, kollade brevlådan, duschade, kollade brevlådan, hängde tvätt (kom på mig själv med att dansa Samba medans jag hängde tvätt....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0