Jag tar mitt pick och pack

Jag packar för fullt! Eller rättare sagt jag har packat för fullt. Organiserat och lagt ner i lådor och väskor. Har putsat fönster, städat av bordet, sorterat tidningar. Mitt i tidningshögen som legat på nedersta hyllan länge hittade jag ett pass ?!? Kan det göra att ni förstår ungefär vilket ordningssinne mina kombos har?
Sitt pass förvarar man väl någonstanns där det är säkert, man vet var man har det och ingen precis kommer åt det... Eller är det bara jag!?
Man lägger det iaf inte mitt i en tidningshög bland gamla gratistidningar! Jag hade tur som bläddrade igenom och inte bara tog alla och slängde. Efter att jag hittat passet bläddrade jag igenom hela högen en gång till, supernoga! Hittade dock inget annat som var av värde. Puh!
Putsat fönster har jag gjort, och dammat. Grejat med tvätten, körde 4 maskiner igår!

Nu är jag i stort sett klar. Det är bara avslutningen med badrumsgrejer och täcken... Sen är det lite som jag ska använda idag också. Ska ju med Charlotte och Anette på tävling! Bara som åskådare, så det blir nog nice.

Skönt att ha lite sysselsättning. Är ca 19 timmar kvar tills jag sticker, vad ska man hitta på till dess liksom?! Har packat ner alla mina saker ju. Kanske ta upp gitarren?
Har ju dammsugning kvar med samt städa badrummet. Hoppas man får godkänt på städningen bara så att man får dispositionsavgiften tillbaks!

Gick ju som sagt igenom lite tidningar och slängde. Såg på omslaget på en VR (VR= VeckoRevyn) att det stod; Stort årsastro på sidan 29!
Kunde inte låta bli att slå upp och titta, och gud va läskigt men det stämde exakt! På pricken! Jag tror verkligen inte alls på sånt, eller trodde. Det här var ju exakt! Man kanske ska tro dom iaf?! Men alltså det var inte bara så att det stod typ: Du känner dig nere. Nej det var utförligt beskrivet och allt stämde så bra. Som tur var så säger den att kärleken ska vara på topp i slutet av året - vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0