20 års-partaj

Tjena!

Ni kan tyvärr ställa er in på dålig uppdatering när jag är hemma. Har bättre saker för mig än att sitta här.

Dock måste jag tacka för den fina festen igår! Alla mina gäster förgyllde den. Jag hade så trevligt och nice, underbart! Kul att ni var några som kom så lång väg, bara för min skull! Men också ni som hade nära gjorde mig otroligt glad genom erat deltagande :D (Vuxenpoäng på den meningen!)
Tack också Wilma för all hjälp i köket!

Idag har jag städat och diskat. Kom i säng 20 i 4, hade frukost för Otto kl 5. När jag ändå var igång startade jag en diskmaskin till. La mig igen och gick upp halv 9 för att fortsätta. Nu är allt klart. Har dessutom umgåtts med övernattande vänner och varit på hästmöte.

Nu solsidan, sen SOVA! Jag är nu helt slut. Trerätters för 22 gäster var mer krävande än jag trodde! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0